دکتر مینویسه واسه دختر من آزمایش کامل نوشت با کشت ادار
واسه کشت دارار هم گفت اصلا از کیسه استفاده نکن آزمایش قبول نمیکنم چون دستاتون میکروب داره ادرس داد رفتم با سوند گرفتم بردم آزمایشگاه
دکترباید بنویسه عزیزم
سوال منم هست آیا همه بچه ها باید انجام بدن؟؟
مگه آزمایش داره یکسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.