۱۶ پاسخ

گلم من پسرم ۱۲ کیلوه شرتی ۷ می‌بندم پس نمیده

دختر من هم وزن پسر شماست شورتی مای بیبی۶میبندم و مولفیکس ۵اینجور نشده البته دخترم فرم بدنش باسن و رون داره ۱۰روزه از پوشک گرفتم

دختر منم 2سالش شده صبح میبینم خیسه، چون بزرگ شدن بیشتر جیش میکنن باید تو خواب پوشکشو نزدیکا صبح عوض کنی ک خیس نکنه جاشو

من ۱ماهه دارم ۷ میبندم.
۵ و ۶ کوچیکه براش.

دختر من‌۱۱ کیلو ۶ شورتی میبندم‌۵ کمرشو اذیت میکرد علامتش میموند
پسم نمیده درصورتی جیش پس میده ک خیلییی دیگه پر شده باشه جیش بگیره ب شلوارش

چون بزرگ تر شده حجم جیش هم بیشتر امادگی داره از پوسک بگیر راحت شه

دم صبح عوض کن

پسر منم هم وزن پسرشماس شورتیا کلا قوارش کوچیکه نم میده من بارلی 5 میبندم عالیه اصلا پس نمیدخ

من هر چی میبندم نم میدن
تازه این شورتیا از همه بهتره
تو تختش زیر ملافه از این پد های بهداشتی بنداز مجبور نباشی تشک بشوری

منم باید سریع عوض کنم تا پس نده
شش میبندم بنظرم به سایز نیست
به تعویض به موقع س
آخه الان بزرگتر شدن،دیر به دیر جیش میکنن،اما حجم خیلی زیاد
من تا صبح چند بار پوشکش رو چک میکنم،وقتی میبینم خیس شده
عوضش میکنم

وگرنه کل شلوار و لباسش خیس میشه

شاید زیاد جیش میکنه
یبار نصفه شب عوض کن

دقیقن منم هر سایزی انتخاب کردم برسایزرنیس ب بچس ک قل میخوره رو شکم میحابع ب خاطر همینه پس میده

خب عزیزم وقتی ۵ پس میده باید کوچیکتر کنی نه بزرگتز! من چسبی میبندم سایز ۵. گاهی هم ۶. فرقی نمیکنن.

من پسرم ۱۲ کیلوعه چسبی ۶ میبندم مای بیبی

انقدر که تو خواب تکون میخورن از اونه پسر منم همینه حالا پسر من شورتی نیست چسبی این داستانارو داریم

دقیقا ازکجاش پس میده بنظر من چون بزرگه پس میده

سوال های مرتبط