مامانا نیلماه خیلی شیر میخوره ضرر که نداره

۵ پاسخ

کم خونی میاره

شیر رو با آب قاطی کن توی شیشه یا لیوان بریز بذا بخوره، ۱۰ درصد شیر بریز بقیش آب

بالیوان میخوره؟یاباشیشه

یبوست نمیشه؟

چرا زیادیش خوب نیست

سوال های مرتبط