من قطع کردم از خیلی وقت پیش اما الان مدتیه بازیگوش شده خوب شیر نمیخوره دوباره شب بیدار میشه.
باید تایم شیر اخر وقت خوب بخوره که گشنش نشه بیدار نمیشه
پسر منم تا ۴ ماه اوکی بود قط بود بد واکسن ۴ شروع شد تا صب این سینه من دهنش 😭
بخدا ک ما هر چی بزرگتر شد بدتر شد حالا شبا نیم ساعت نیم ساعت بلند میشه دوتا مک میزنه میخابه
من نه هنوز قطع نکردم در حالت بیداری هم 3 الی 4 ساعت شیر میخوره شب ها هم همینه ،دو سه دفعه بیدار میشه واسه شیر ، فعلا دندون درنیورده هنوز سخت نمیگیرم واسه این موضوع
تا صب سینه توو دهنشه😥😫 قبلا با پستونک گول میخورد اما الان اگه بذارم دهنش غش میکنه فقط شیر میخواد
من از دوماهگی قط کردم ساعت ۱۲شب مای بیبی عوض میکنم شیرش میدم نور خونه کم میکنم میخوابه تا خودش بیداربشه بهش شیر میدم بعضی اوقات ۶یا۷این ما بین بیدارمیشه برای شیر
من خیلی وقته قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.