میگه کمتر از ۲۱ ماه قمری نباشه
جوابش اینجاست
من دیدم یکی تو یک سالگی از شیر گرفته
یکی دیگه هم دیدم تا ۳ و نیم شیرخشک خورده
البته که هردوتاشون اشتباه بودن
ولی در کل به خود بچه مربوطه
شروین از ۲۱ ماهگی خودش یهو شیشه شیرشو پرت زد دیگه هرکاری کردم شیر نخورد متاسفانه هیچ شیر دیگه ای هم نمیخوره🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
والاه منم موندم
شیر خودمو میخوره چمد بار به امتحان گفتم اوف شده گریه کرده
از ۱۸تا ۲۴ماهگی
البته بسته به شرایط بچه
مثلا من دیدم که شیر جلو خواب عمیق شبانشو گرفته ،یا تند شیر میخواست غذا کمتر میخورد وزنش پایین بود ،بعد دیدم انگار داره خیلی وابسته سینه میشه ،خودمم خیلی اذیت میشدم هم شبا هم گاهی گاز میگرفت یا با نوکش ور میرفت که دردناک بود
خلاصه با تحقیق فراوان صلاح دونستم اخر ۲۱ماهگی از شیر بگیرمش
از موقعی ک دیدی شیر جلو رشدشو گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.