۸ پاسخ

میگن قبل از ۳ سالگی نگیرین

ولی ب لطف مسئولین، و گرونی پوشک، همه دست ب کار شدن🫠🫠

یه دکتری صحبت میکرد می‌گفت طبق تحقیق دانشمندا اگه بچت آمادگی داشته باشه 18,ماهگی زمان طلاییه واسه شروع...بنظر منم بستگی به بچه داره ک انقد مثانه اش قوی شده ک بتونه خودشو نگه داره ....یا شبا جاشو خیس می‌کنه می‌تونه بهت بگه دستشویی داره یا نه اینا....

هر وقت دیدی بچه آمادگی داره اصلا یه سن و سال نیس

خیلی سخته هم مادر اذیت میشه هم بچه من یک هفته تلاش کردم دوباره پشیمان شدم ترسیدم عفونت بگیره دختر خیلی سخته سر پسرم خیلی راحت از پوشاک گرفتم تا 2 سالگی گرفتم ولی دخترم و نمیتونم

پسرمن جیش داشت خودش میگفت جیش یک سال ویازده ماهش دوماه که گرفتم

هر موقع که بچه جیش و پی پی رو بفهمه
رفتن به دستشویی رو درک کنه
شب تا صبح پوشکش خشک بمونه

من بعد عید باز میکنم حالا میخواستم باز کنم مادر بزرگم اونقد حرف گف دیگه یه ماه زمان دادم 😂😂

بنظرم برای هر کسی متفاوته هر وقت حس کردی دخترت امادگیشو داره انجام بده معمولا خودشون دیگه دوس ندارن پوشک باشن یا جیش میگن اطلاع میدن

سوال های مرتبط