۴ پاسخ

اگه درد و اذیت و گریه نداره اشکال نداره. اگه اذیته قطره بیبی کر یا پروکید پویا بده

چرا بیرون نمیره بگو بره یه دوری بزنه حال و هواش عوض میشه🤣

پسر منم سه روزه نرفته میگن طبیعیه

نزن عزیزم منم بچم اینطور بود کم کم داره خوب میشه خودبه خود داره گوشت میگیرره بچه تا ده روز اگ تب یا بی حال نباشه مشکلی نیس

سوال های مرتبط