اگه درد و اذیت و گریه نداره اشکال نداره. اگه اذیته قطره بیبی کر یا پروکید پویا بده
چرا بیرون نمیره بگو بره یه دوری بزنه حال و هواش عوض میشه🤣
پسر منم سه روزه نرفته میگن طبیعیه
نزن عزیزم منم بچم اینطور بود کم کم داره خوب میشه خودبه خود داره گوشت میگیرره بچه تا ده روز اگ تب یا بی حال نباشه مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.