آخه یعنی چی این بچه میزارم زمین گریه مبکنه

۱۱ پاسخ

بدنم کم آورده کم خوابی دارم من تا میام بذارمش سر جاش بخوابه بیدار میشه

عزیزم یه سوالی داشتم ازت

وایی واقعع چرا اخه از کجا میدونن😂🥲

عزیزم بچه منم دقیقا همینه
ینی دیوونه شدم
همش بغل میخواد

گریه هاشو تحمل کن کم کم عادتش بده ب بیست و جهار ساعت کنار تو نبودن

برای منم همین بودن الان میزارم تو ننو میخابن راحت

بغلی شده😅

منم همینم مچ و کمرنمونده برام

خوبه نوزاد دیگه یا کولیک داره یا رفلاکس

۹ ماه یک ثانیه ازت جدا نشده الان براش سخته حق داره🥹

،،،،،،،

سوال های مرتبط