مامانا کیا هشت بهمن زایمان کردن ؟

۱۱ پاسخ

شما بعد زایمان استرس و اضطراب گرفتید؟

من هفت بهمن

جان من

16 بهمن

من ۸زایمان کردم چرا

من پنج بهمن

اگ ۲ بهمن اشکالی نداره ما هستیم😂🫡البته دخترم باید ۱۲ ام میومد

من 6بهمن زایمان کردم

من ۴ بهمن

حالا مگه ۱۲ بهمن چشه؟

من ۹ بهمن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان Delvin👧🏻 مامان Delvin👧🏻 ۹ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۵ ماهگی