۵ پاسخ

ببین الکی هم میگه ببرش بالاخره جیش میکنه
ولی اب بازی نه حواسش پرت بازی میشه
باید قشنگ براش توضیح بدی اینجا دسشوییه جای اب بازی نیست اومدیم جیش تو بکنی و بشوریمت
نه که بازی کنیم جای اب بازی تو حمامه یا مثلا حیاط

حتی اگ الکی هم بگه ببرش

من همش میگم ابا رو تموم کردی بریم به بابا بگیم اب بخره شیر هم می‌بندم میاد بیرون

یه قوطی بیارجیش کنه توش🥴

خب آب بازی کنه الان ک گرمه ب نطر من باید میبردی عزیزم ی مدت آب بازی میکنن بعد براشون عادی میشه مثل بقیه چیزا و کارا من بچم ۴ ماههخبر میکنه جیششو هنوز گهگاهی میره دسشویی آب بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین