۴ پاسخ

من هرگز ب واکسن توی این مملکت اطمینان ندارم!
الان با خودم میگم کاش بچگی هاشم واسش نمیزدم😂

اگر شهرتون گفتن باید بزنید حتما بزنید

اینجا یکی از مامانامیگفت انگار سمت جنوب کشور که زیاد شده باید واکسن بزنن همه شاملش نیستن
درسته؟؟
چون اینجا من نشنیدم کسی بچه شو واکسن زده باشه
بهداشتم بمن زنگ نزده

اگ همه نزنن زنجیره انتقال قطع نمیشه

سوال های مرتبط