کرم اردن بی نظیر من همرو امتحان کردم
پماد زینک بزن عالیه
پماد کالاندولا بزن خوبه انشالله زود خوب میشه
وقتی اینجوری میشه فقط پودر بچه جوابه پماد تأثیر نداره
پودر بچه
کالاندولا بزن و مای بیبی نکن
سودوکرم
اگهپماد نداری یکم گلاب بزن
کالاندولا بزن شب تا صب باز بزار مای بیبی نبند یه شورت بپوشون پاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.