سلام کسی غربالگری مرحله دوم داده

۶ پاسخ

بله آزمایشش ۱۵ هفته دادم ؛ هفته بعدم باید آنومالی بدم

دوروز دیگه میرم انشالله

برا من دکتر نوشته منتظرم اول ماه جدید گفته انجام بدم

نع فعلا باید برم برا وزن گیری بعد دکتر بنویسه برام

منظورتون انومالی هست ؟

من دادم

سوال های مرتبط

مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانا👩‍🍼 مامان جانا👩‍🍼 ۸ ماهگی
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیست‌وچهارم بارداری