غربالگری مرحله دوم کسی بلده تفسیر کنه

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام نرمال هست.

خوبه عزیزم سالمه

همه چیش نرماله

عزیزم همه چی خوبه.برلی بعضیا حتی خود من بخاطر سنم ریسک زده بود رفتم امینوسنتز کردم همه چی خوب بود

فردا جوابشو میگیرم خیلی حالم بده از الان

نرماله همه چی خداروشکر

منم فرداجوابشومیگیرم استرس دارممم🥹🥹🥹

اگه همش سبز پس خوبه اگه نه مشکل داره

مشکلی نداره خداروشکر 🥰

برو گوگل بالا صفحه عکس دوربین هس از ازمایش عکش بگیر پایینش نوشته ترجمه بزن برات ترجمع میکنه

سوال های مرتبط

مامان پرهام
💙 مامان پرهام 💙 ۷ ماهگی
مامان لیان مامان لیان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تاملی 🩷🩵 مامان تاملی 🩷🩵 هفته نوزدهم بارداری