سلام نرمال هست.
خوبه عزیزم سالمه
همه چیش نرماله
عزیزم همه چی خوبه.برلی بعضیا حتی خود من بخاطر سنم ریسک زده بود رفتم امینوسنتز کردم همه چی خوب بود
فردا جوابشو میگیرم خیلی حالم بده از الان
نرماله همه چی خداروشکر
منم فرداجوابشومیگیرم استرس دارممم🥹🥹🥹
اگه همش سبز پس خوبه اگه نه مشکل داره
مشکلی نداره خداروشکر 🥰
برو گوگل بالا صفحه عکس دوربین هس از ازمایش عکش بگیر پایینش نوشته ترجمه بزن برات ترجمع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.