عزیرم تیرویید برای ماه پنجم بارداری خوبه
خودت نگران نکن
منم تازه آزمایش دادم برای من ۴.۸ بود دکتر گفت کن کاری خفیف داری
دکتر بهم گفت الان باید تو ماه پنجم بین ۳ تا ۳.۵ باشه
برای شما یه دونه بالاست
به نظرم قرص باید مصرف کنی بیای دو
تیروئیدت بالا هست حتما مراجعه کن به متخصص غدد
بارداری باید زیر ۲٫۵ باشه
عدد تیروئیدت ۶. ۳ زده برای من عددش ۳ بود گفت رو مرز هس کم کاری تیروئد داری تا ۹ . ۳ راه داره ، بازم به دکتر نشون بده اون بهتر میدونه
نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.