۱۰ پاسخ

وزن گیری که عیب نیس منم پسرم دیروز بهداشت گفت یک کیلو نیم اضافه وزن داره🤣🤣🤣🤣

ماشاالله خیلی هم عالیه♥️

چه شیرخشکی کمکی بهش میدی؟

عالیه
دختر ۲ماه و خورده بود ۵و۱۵۰بود گفتن کمه

ماشاالله ب شیرت

پسر منم دقیقا همینطور بود ۲۹۰۰ به دنیا اومد یه ماهگی ۵ کیلو شده بود. دکتر گفت عالیه.

اره طبیعی هست

ماشالله

شیر خودت یا شیر خشک

شیر خودتو میخوره؟ اگه اره که ماشاءالله به قوت شیرت😍

سوال های مرتبط