وزن گیری که عیب نیس منم پسرم دیروز بهداشت گفت یک کیلو نیم اضافه وزن داره🤣🤣🤣🤣
ماشاالله خیلی هم عالیه♥️
چه شیرخشکی کمکی بهش میدی؟
عالیه
دختر ۲ماه و خورده بود ۵و۱۵۰بود گفتن کمه
ماشاالله ب شیرت
پسر منم دقیقا همینطور بود ۲۹۰۰ به دنیا اومد یه ماهگی ۵ کیلو شده بود. دکتر گفت عالیه.
اره طبیعی هست
ماشالله
شیر خودت یا شیر خشک
شیر خودتو میخوره؟ اگه اره که ماشاءالله به قوت شیرت😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.