بهت تبریک میگم شما وارد یک بارداری خیلی خوب و راحت شدین ...دهن من ک سرویس شده...ویار نداری ک خوبه..الانم شما حرکت جنین رو حس نمیکنی عزیزم
ضربان قلبش چند بود عددش؟؟
بچت چیه!
عزیزم نگران نباش اینکه خودت وزن اضافه نکنی یا شکم نداشته باشی مهم نیست مهم اینکه تغذیه ات مناسب و درست باشه و بچه ات وزن بگیره من الان هفته ۲۰ هستم کلا نیم کیلو وزن اضافه کردم بارداری هم هیچ علائمی نداشتم حتی هنوزم تکناشو حس نکردم چون گفتن جفتم قدامی هست ولی شکر خدای مهربون دو روز پیش سونوی آنومالی دادم گفت بچه خوبه و وزنش هم خوبه نگران نباش
نگران نباش منم همینم فقط هنوز به بوی پیاز واکنش نشون میدم🤦♀️
من از اول تا همین الان هیچ علائمی و هیچ ویاری ندارم شکمم تازه از ۱۸ هفته به بعد بالا اومد حتا چیزی دلم هوس نمیکنه ن تهوعی ن دردی ن چیزی هر سونو که تا الان رفتم فقط میپرسیدم که سالمه زنده هست چون من هیچی حس نمیکنم چون جفتمم قدامی هست
تازه از الان چند روزه تکوناشو حس میکنم🥰 همه میگن خوشبحالت بنده نظر کرده خدا هستی🥹😅
صدای شنیده قلبشو نادیده میگیری
منم تو بارداری اولم همینطور شکم نداشتم
بعد از زایمان هم تو ۶ماه شکمم تخت تخت شد
اما الان شکمم بزرگتره نسبت به قبلی
منم هفته شما هیچ علائمی نداشتم تکونم تا 22 هفته حس نکردم
نترس میفهمی هر کی یه جوره.
من اولین بار ک حس کردم فکر کردم باد رودم تکون خورد بعد دیدم نه این باد چرا رفت و برگشتیه؟ چرا زیر نافه؟ پس حتما بچست🤣 کلی ذوق کردم و از اون ب بعد تشخیصش دادم. شاید از قبلم میفهمیدم ولی چون خیلی نفخ داشتم نمیتونستم تمایز بدم.
واییی منم اینم .. خوشبحالت ک صداقلبشو شنیدی.. من فقط سونو قلب دیدمش🥹💎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.