۱۱ پاسخ

بدوش بریز تو سرنگ هر دوساعت بده دهنش
خودت چیزای چرب بخور شیرت چرب بشه بچت چاق میشه مولتی ویتامین بگو دکترش براش بنویسه اشتهاشو باز میکنه

وزن نی نی موقع به دنیا اومدن چقدر بود عزیزم

خب حتما شیرت چرب نیست قوت نداره اگر واقعا شیرت وزن بهش نمیده گناه داره حداقل کمکی بهش شیر خشک بده جون بگیره واسه ۱ماهگی ۳۶۰۰ خیلی کمه

پسر منم شیر خودمو میخوره کمکی هم سه وعده در روز میدم . ماه اول فقطشیرخودمو میخورد با اینکه ولع مکیدن داشت هر یکساعت هم میخورد باز وزنش کم بود دیگه به توصیه دکتر کمکی میدم

بنظر اشتباه میکنی شیر خشک نمیدی
۹۰ درصد خانما که بچشون‌ این مشکل رو دارن پزشک اطفال بهشون در کنار شیر مادر شیر خشک بده
بچه الان اوج وزن گیری و استخوان بندیش‌ هست باید بنیه‌ش قوی بالا بیاد
حتما به پزشک اطفال در میان بگذار
کارت خیلی اشتباهه بچه آسیب میبینه

شاید شیرت خوشمزه یا مقوی نیست چرا نمیخای‌شیر خشک بدی باید بدی که بچه سیر بشه و وزن بگیره گناه داره

بهش شیر خشک بده شیر خودتم بده گناع دارع

ببین احتمالا طعم شیرتو دوس نداره چیزای مقوی بخور و خوش طعم و عطر که هم وزن بگیره هم خودش هر ۱ساعت آماده باشه واسه خوردن مثلا هویج،زعفرون،سیب پخته و این چیزا تو غذات باشه که رو طعم شیرت اثر بزاره

این مولتی ویتامین زینک داره به تجویز دکتر از یک ماهگی دارم میدم دخترم خیلی خوبه اشتهاشونو باز میکنه وزن میگیرن حتما بگیر بده بهش آد دیگه نده

تصویر

خیلی دیر ب دیر شیر میدی بچه من ک کوچیکتره دکتر بهم گفت هر دوساعت شیر خشک بدم اگ مادر دادم هر یک ساعت باید بخوره باز بچم وسطاش گشنشه

خیلی فاصله ش زیاده هر ۵ ساعت

سوال های مرتبط