اخه بچه چرا باید ۷ صبح پی پی کنه😩😩😩

۱۳ پاسخ

چون‌ زورش زیاده😩
حالا اگه جرات داری عوضش نکن ببین چککککارررررر میکنه💩😂

دیگه ام نمیخوابه😂

ای وای خدا رو شکر کن
الان پنج روزه دفع نداشته دخترم ، خیلی نگرانم
کاش پنج صبح دخترم پی پی میکرد من راضیم

واقعا پسرساعت ۶ونیم پی پی کرد منم دیگه بردمش حموم تازه الان خوابید برم صبحونه بخورم

😂😂😂😂
ای وای که چقدر زورداره چش واکنی بابوی پی پی بلندشی دخترمن یه سری ۳صب پی پی کردولی مریض بود

کاش منم برا پیپی بچم بیدار میشدم
ولی من از۵ بیدارم چون چهارروزه از واکسن شش ماهگی میگذره و تبش قطع نشده

دختر منم ۶بیدارع تتا ۷پیپی میکنه دیونه شدم

هفت خوبع ما همیشه سه چهار شب 😐

پسر من از وقتی به دنیا اومده من ارزو دارم یه روز تا ساعت هشت بخوابه،ساعت شش دقیق بیداره ،بعدم با گریه بیدار میشه ،باید تا نیم ساعت تو بغلم باشه ،بزارم زمین گریه میکنه ،کم آوردم دیگه ،دارم میمیرم از بی خوابی 🥲🥲

منم همین مشکل رو دارم 🥲

۷ صبح چرا باید دختر من بیدار شع😪

آره منم همین الان عوض کردم 😭😂

😂😂😂

سوال های مرتبط