۹ پاسخ

وای چقد بد😩😩

پسر من شبا تا ۱۲ بیداره علاوه بر اینکه ۷ گند میزنه باید بشوری بعدشم میخواد بازی کنه تا کامل ب خواب من نریرنه ول نمیکنه بعدش میخوابه

تایم پی پی پسر منم بین ۵ و نیم نهایت ۶ صبحه... یعنی خواابش میاد خودشم ولی پی پی نمیذاره؛ الان بعد ۳ ساعت بیداری دوباره خسته شده داره چرت میزنه

ای بابا، بگو وقت گیراوردی اخه بچه جون، چه وقت پی پی کردنه اخه😅😅

دختر منم اول صبح میرینه بخودش
بعد بعضی از خانمها میگن روتین صبحتون چیه صبحانه لاکچری ورزش باشگاه من اول با پی پی مواجه میشم بعدش با نق نق و شیر نخوردن سلین

وای یادمه پسر خاهرم یه مدت اینطوری بود 😂😂
تعجب میکردم خاهرم ۶ صبح انلاینه میگفت پسرش همین تایم دفع داره 😂😂

واسه من ک ساعت ۵ چیکار کنم همیشه سرساعت پی پی میکنه 🤣

۶ ونیم خوبه
برا من ساعت ۵ بیداری میزنه🥲
هوا هم خنکه انقد خواب میچسبه ولی من نمیدونم چرا بیدار میشن
خواب را ک از سر من میکنه خودش دوباره میخابه 😐😐

منم هنوز بیدارممممم🤕🫂

سوال های مرتبط