وای چقد بد😩😩
پسر من شبا تا ۱۲ بیداره علاوه بر اینکه ۷ گند میزنه باید بشوری بعدشم میخواد بازی کنه تا کامل ب خواب من نریرنه ول نمیکنه بعدش میخوابه
تایم پی پی پسر منم بین ۵ و نیم نهایت ۶ صبحه... یعنی خواابش میاد خودشم ولی پی پی نمیذاره؛ الان بعد ۳ ساعت بیداری دوباره خسته شده داره چرت میزنه
ای بابا، بگو وقت گیراوردی اخه بچه جون، چه وقت پی پی کردنه اخه😅😅
دختر منم اول صبح میرینه بخودش
بعد بعضی از خانمها میگن روتین صبحتون چیه صبحانه لاکچری ورزش باشگاه من اول با پی پی مواجه میشم بعدش با نق نق و شیر نخوردن سلین
وای یادمه پسر خاهرم یه مدت اینطوری بود 😂😂
تعجب میکردم خاهرم ۶ صبح انلاینه میگفت پسرش همین تایم دفع داره 😂😂
واسه من ک ساعت ۵ چیکار کنم همیشه سرساعت پی پی میکنه 🤣
۶ ونیم خوبه
برا من ساعت ۵ بیداری میزنه🥲
هوا هم خنکه انقد خواب میچسبه ولی من نمیدونم چرا بیدار میشن
خواب را ک از سر من میکنه خودش دوباره میخابه 😐😐
منم هنوز بیدارممممم🤕🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.