منم تجربه کردم حتی انقباض هم داشتم اما رفتم بیمارستان گفت دهانه رحمت بستس فعلا
نترس اگه همراه با کمر درد و دلپیچه نیست اشکال نداره استراحت کن بخواب خوب میشی دقیقا من هم هفته خودت بودم اینجور شدم فکر کردم زایمانه
اگ هر چن دیقع میگیره ول میکنه باز دوباره تکرار میشه انقباضه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.