ببین حس میکنی الان میخوای پریود بشی.هم بچه به زیر شکمت فشار میاره هم دم به دقیقه ادرار داری هم شکمت سفت میشه و انقباض داری
نه باید شکمت سفت بشه و زیر دلت درد بگیره بعد هم منظم مثلا ۴۰ ثانیه درد میگیره بهد نیم ساعت درد نداره دوباره ۴۰ ثانیه مثلا یه رب تا وقی ک درد ب ۵ دیقه میرسه اون موقع باید بری زایشگاه سر ساعت میزای
درد فقط کمر نیس جوری شکمت ول میکنه ومیگیره بدتر از پریودی میگی الان شکمت پاره میشه ن میتونی راه بری ن بشینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.