۳ پاسخ

ببین حس میکنی الان میخوای پریود بشی.هم بچه به زیر شکمت فشار میاره هم دم به دقیقه ادرار داری هم شکمت سفت میشه و انقباض داری

نه باید شکمت سفت بشه و زیر دلت درد بگیره بعد هم منظم مثلا ۴۰ ثانیه درد میگیره بهد نیم ساعت درد نداره دوباره ۴۰ ثانیه مثلا یه رب تا وقی ک درد ب ۵ دیقه میرسه اون موقع باید بری زایشگاه سر ساعت میزای

درد فقط کمر نیس جوری شکمت ول میکنه ومیگیره بدتر از پریودی میگی الان شکمت پاره میشه ن میتونی راه بری ن بشینی

سوال های مرتبط