۴ پاسخ

اره تب هست

بله عزیم تب هست.اگه زیر بغل گذاشتی۳۷.۳ تب هست

نزدیک به تبه دست و پاهاشو یه اب بزن اب ولرم لباسشو کم کن بخاری روشن نباشه
منم پسرم حتی دمای اتاق هم سرد باشه کلاه بزارم سرش سرش داغ میکنه یا لباساش حتما باید خنک باشن وگرنه خیلی گرمش میشه من سردمه میرم زیر پتو این وورجک گرمایی اصلا از پتو خوشش نمیاد

نه زیر ۳۸
اما لباساشو کم کن بنظرم بهش استامینفونم بده چون تبش ب ۳۸نزدیکه ک ی وقت خدایی نکرده بالا نره

سوال های مرتبط

مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی