اره تب هست
بله عزیم تب هست.اگه زیر بغل گذاشتی۳۷.۳ تب هست
نزدیک به تبه دست و پاهاشو یه اب بزن اب ولرم لباسشو کم کن بخاری روشن نباشه
منم پسرم حتی دمای اتاق هم سرد باشه کلاه بزارم سرش سرش داغ میکنه یا لباساش حتما باید خنک باشن وگرنه خیلی گرمش میشه من سردمه میرم زیر پتو این وورجک گرمایی اصلا از پتو خوشش نمیاد
نه زیر ۳۸
اما لباساشو کم کن بنظرم بهش استامینفونم بده چون تبش ب ۳۸نزدیکه ک ی وقت خدایی نکرده بالا نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.