پیشنهاد صبحانه و نهار لطفا

۳ پاسخ

تاپیکای من کلی ایده هست

اگه برای نی نی میگین .من دخترم صبح ساعت ۵ بیدار شد کینوا سیب و شیره خرما قاطی کردم خورد ابن صبونه.نهار هم براش دیزی بار گذاشتم🤭میان وعده هم موز میدم

صبحانه عدسی، نون و پنیر و گردو ، نون و کره
ناهار حلیم بوقلمون ،گوشت و شوید، گوشت و به

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان پسریی مامان پسریی ۲ سالگی