۶ پاسخ

دکتر به دخترم فاموتیدین داد ۱ سی سی صبح ۱ سی سی شب خداروشکر کنترل شده

کیدیزول بده

دختر من دکتر شربت دومپریدون و پودر اس امپرازول داده

بچتو ببر دکتر معاینه کنه ..من بچمو بردم برای سونو نوشت بعد اونوقت گفت که خیلی کمه اونوقت دارو داد

رفلاکس پنهان؟؟؟؟
چ علائمی داره ک میگی رفلاکسه؟؟

چیزی به عنوان رفلاکس پنهان نداریم من پرسیدم دکتره بم خندید😑😑😑😑

سوال های مرتبط