دکتر به دخترم فاموتیدین داد ۱ سی سی صبح ۱ سی سی شب خداروشکر کنترل شده
کیدیزول بده
دختر من دکتر شربت دومپریدون و پودر اس امپرازول داده
بچتو ببر دکتر معاینه کنه ..من بچمو بردم برای سونو نوشت بعد اونوقت گفت که خیلی کمه اونوقت دارو داد
رفلاکس پنهان؟؟؟؟
چ علائمی داره ک میگی رفلاکسه؟؟
چیزی به عنوان رفلاکس پنهان نداریم من پرسیدم دکتره بم خندید😑😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.