قطره ش رو بهتره بدی
تب بر هست بنظرم بهتر از استا جواب میداد.. هیراد از دوماهگی بهش میدم
اره . بچه های من کلا استامینوفن بهشون جواب نمیده . همیشه باید ایبوپروفن بدم
پسرم تب داره چند روزه و بیقراره با پاراکید خوب نمیشد پروفن بهش دادم ماشاالله آب رو آتیش فورا تب رو پایین میاره و درد رو
اره فکر نکنم مشکلی باشه
برای درد هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.