این دارو برای بچه من مناسبه؟ چون شربته میگم

تصویر
۶ پاسخ

قطره ش رو بهتره بدی

تب بر هست بنظرم بهتر از استا جواب میداد.. هیراد از دوماهگی بهش میدم

اره . بچه های من کلا استامینوفن بهشون جواب نمیده . همیشه باید ایبوپروفن بدم

پسرم تب داره چند روزه و بی‌قراره با پاراکید خوب نمیشد پروفن بهش دادم ماشاالله آب رو آتیش فورا تب رو پایین میاره و درد رو

اره فکر نکنم مشکلی باشه

برای درد هستش

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی