۸ پاسخ

من بخاطر اینکه دردم بگیره خوردم هیییییچ اثر نداشت😁

توی این هفته باید بخوری اتفاقا

کمپوتشونخورخودآناناسوبگیربخور

ن دیگه بخور

در عوض بگو بعد از عمل همش برات کمپوت آناناس بگیرن بخور 😅👌🏻

نه گلم دیگه جیزی به زایمانت نمونده که ان شاءالله به زودی عمل میشی زیاده روی نکن چندتا تیکه به اندازه ی هوس بخور

در حد دلکشی هرچیزی میتونی بخوری فقط زیاده روی نکن.شماهم که اخرای بارداری هستی نگران نباش

نه عزیزم بخور زیادیش خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی