پسر بزرگ منم تب کرده بود علائم سرماخوردگی هم نداشت دکتر بردیم گفتن باید بستری بشه یه دکتر دیگه هم بردیم گفت چرا نبردین بچه رو همین الان برید سریع عفونت داره خدانکردع بزنه ب خونش دور از جون بچه رو میکشه سه روز بستری بود عفونت ادراری گرفته بود شمام ببر دکتر بد نباشه خدانکرده
دختر من تازه ۳روزه مرخص شده لعنتی ویروس خیلی بدی اومده باید ازخانه بیرون نری
پسر منم چند روزه اینطوریه دکتر گف بیا بستریش کنم نرفتم اخه خیلی اذیتش میکنن بچه رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.