۳ پاسخ

پسر بزرگ منم تب کرده بود علائم سرماخوردگی هم نداشت دکتر بردیم گفتن باید بستری بشه یه دکتر دیگه هم بردیم گفت چرا نبردین بچه رو همین الان برید سریع عفونت داره خدانکردع بزنه ب خونش دور از جون بچه رو می‌کشه سه روز بستری بود عفونت ادراری گرفته بود شمام ببر دکتر بد نباشه خدانکرده

دختر من تازه ۳روزه مرخص شده لعنتی ویروس خیلی بدی اومده باید ازخانه بیرون نری

پسر منم چند روزه اینطوریه دکتر گف بیا بستریش کنم نرفتم اخه خیلی اذیتش میکنن بچه رو

سوال های مرتبط

مامان محیا سادات مامان محیا سادات ۹ ماهگی
مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۹ ماهگی