ن گلم علائم زایمان فقط درد های شدید پریودی و کمر درد و لگن درده و بشدت و با حجم خیلی زیاد ترشحات میبینی دردات هم یهو وامیسته بعد یع دیقه با شدت میاد باز
من سر زایمان اولم شب قبلش درد داشتم ترشح موکوسی دیدم فرداصبحش زایمان کردم
پیاده روی داشتی که رحمت بازشده؟؟
الان بدنیا بیاد دستگاه نمیخاد؟
الان دقیقا چند هفته و چند روزی
ترشح موکوسی از نشانه هاشه
ممکنه علائمت برای ماه درد باشه
برای درد زایمان باید انقباض داشته باشی
ان اس تی بده خیالت راحت میشه
و بخاطر ترشح الان دهانه رحم باز شده نگه میدارنت وسایل اماده کن ببر فقط سریع برو کار سنگینم نکن مستقیمم برو علوی چون جز اونا هیچ جا دستگاه برا بچه ندارن
ترشح موکسی یعنی چی
اره باید بری زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.