من دوبار این ازمایش انجام دادم خیلی اذیت شدم
آزمایش گلوکز بارداری باید ناشتا وبعد شربت چندباشه
چقدر خوب ازینا زدن برات از من چهار مرحله آیی بود هربارم میومد خون بگیره صدبار هی سوزنو میکرد تو درمیآورد هی میچرخوند تا رگ پیدا کنه😑
کدوم ازمایشگاه رفتی عزیزم
ع چ جالب از اونا زدن ک هی سوراخ سوراخت نکنن من ک چهار بار خون گرفتن ازم یک بارم گرم پاره شد جر خوردم دیگه واقعا
منم سلام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.