سلام از ازمایش گلوکز🤢😂

تصویر
۶ پاسخ

من دوبار این ازمایش انجام دادم خیلی اذیت شدم

آزمایش گلوکز بارداری باید ناشتا وبعد شربت چندباشه

چقدر خوب ازینا زدن برات از من چهار مرحله آیی بود هربارم میومد خون بگیره صدبار هی سوزنو میکرد تو درمی‌آورد هی میچرخوند تا رگ پیدا کنه😑

کدوم ازمایشگاه رفتی عزیزم

ع چ جالب از اونا زدن ک هی سوراخ سوراخت نکنن من ک چهار بار خون گرفتن ازم یک بارم گرم پاره شد جر خوردم دیگه واقعا

منم سلام

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۱۰ ماهگی