۹ پاسخ

اگه همه شیری که خورده رو بالا میاره رفلاکس هس باید ببری دکتر تا کنترل شه
اگه نه مقدار کم بالا آوردن برای بعضی بچه ها طبیعیه

گلم اروغ میزنه کنی شیر بالا بیاره طبیعی اون شیر اصافه معده که با باد وارد معده اش شده رو خارج میکنه وگرن دل درد میگیره به خاطر این بچه رو که دکتر نمیبرن نگران نباش

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

دختر منم همینطوره من جدیدا کمی که شیر میخوره بلندش میکنم اروغش میگیرم باز شیرش میدم.سرشو بالاتروشیب دار میگیرم هاله سینه روکامل میزارم دهنش حس میکنم کمی بهتره

احتمالا رفلاکسه
شیر زیاد نده بچه ها ولع مکیدن دارن پستونک بده دکتر به من گفت پستونک خیلی به رفع رفلاکس کمک می‌کنه.
بیست دقیقه رو شونه ات نگه دار حتی بعد از آروغ زدن. رو سطح شیب دار بخوابون که سرش بالا تر باشه . رو به پهلو بخوابون اگه شیر اومد تو دهنش دوراز جون خفه نشه .
بهتر نشد ببر دکتر دارو بده

زاویه ۳۰ درجه میخوابونی؟

گلم اگه حجمش کمه نگران نباش اضافه شیره که بالا میاد اگه زیاده یا بهش زیاد شیر میدی یا رفلاکس داره. سعی کن شیرو کم کم بدی وسط شیر دهی یکبار اروغ بزنه

منم پسرم اینجوری بود هرچی هم دکتر بردم و دارو دادم خوب نشد دیگه تحمل کردم تا ۸. ۹ ماهگی خودش خوب شد حالا دکتر بردنش ضرری نداره

مال منم انقدر ناراحتم خدا میدونه

سوال های مرتبط