خانوما میگن از چه سنی بچه هارو از پستونک بگیریم؟

۵ پاسخ

سلام برای سوراخ قلب بچتون کدوم دکتر میبرین تبریز و اینکه اندازش چنده

من یکسالگی گرفتم خیلی راحت
یکم بزرگتر بشه دیگه نمیتونی بگیری سرش با هیچی قاطی نمیشه

اگه کل روز میخوره ازش نگیر گناه داره خیلی اذیت میشه.من دخترم فقط موقع خواب بهش میدم

دختر منم فقط وقتی خوابش بیاد میخوره ولش میکنم هر موقع خواست دور بندازه

روز هم میخوره؟من عادتش دادم دخترم فقط و فقط موقعه خواب

سوال های مرتبط

مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان مربای آلبالو🩵🩷 مامان مربای آلبالو🩵🩷 ۱۷ ماهگی