۴ پاسخ

طبیعیه فقط استراحت کن

کاملا طبیعیه من تا الانشم درد دارم

اگه زیاد نیست طبیعیه ولی اگه شدیده برو دکتر حتما

طبیعیه
ترو خدا تو تازه اول راهی اگه بزنی به بی‌خیالی خیلی به نفعته اصلا حساب نکن بارداری هر علامتی داری بیخیال شو اینا چیزی نیستن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری