سلام عزیزم بنظرم اصلا نشمار چون اینجوری روح و روانت بهم میریزه و همش استرس داری
فقط حواست به حرکاتش باشه
عزیزم اصلا خودتو درگیر شمارش حرکت نکن .من ک نمیشمارم.دکترم گفت بعد سه وعده غذایی حرکت خوب داشته باشه کافیه.
منكه أصلا نمي شمارم هميكنه ميبينم تكون ميخوره كافيه مهم نيست كه حتما بشماري مهم تكون خوردنه هست بنظر من خودتو درگير شمارش نكن چون يه وقتايي بچا خسته هست تكون هاش كمتر ميشه بعد شما ميترسي كه آخ نكنه خدايي نكرده چيزي شده اين خودش بدتره
حساس نشو روی شمردنش چون یهو خوابه حرکت نمیکنه یا تو خوابی اون حرکت میکنه متوجه نمیشی خودت استرس میگیری
دیگه میاد دستت که بچت چه موقع هایی حرکت میکنه چککن حرکت روزانشو داشته باشه
توی دوساعت ده حرکت باید داشته باشه
تو یه ساعت نباید از ۴ حرکت کمتر باشه بیشتر باشه اشکالی نداره اما کمتر نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.