حرکاتش فقط تو پهلوها حس میشه دیگه
امروز و دیروز حس کردم چون امروز سونو دادم دیدیم بچه افقی و عرضیه
کنار ناف یه کوچولو سفت میشه کلا دوبار
از نظر سفت کردن بچه چطوریه؟
۲۳ هفته عرضی بود ولی الان جابجا شده
من تو پهلو هام لگد میزنه نمیدونم کجاس
رفتید سونو گفته عرضی
من الان هی نمیدونم چه وریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.