وای این چه صدایی بود تهرانو زدن فکر کنم 😭🤦

۶ پاسخ

تو اخبار اومده بود که قراره امروز مهمات عمل نکرده رو منفجر کنن. نگران نباش.
دو سه روز پیش هم اینجا شیراز همینطور بود، خودم صدای انفجار رو شنیدم.

اخبار از چند روز پیش گفت روز چهارشنبه تو تهران یسری صداها قراره شنیده بشه مردم نترسن

کدوم سمتی

منم شنیدم

جدی.

شاید پدافندی چیزیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان Noura🥰💕👼🏻💕 مامان Noura🥰💕👼🏻💕 ۱ سالگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی