حرکت شاخ گاو
هدف:افزایش فاصله رحم و وعده میشود .برای پیشگیری از سوزش سر دل و ترش کردن موثر هست.
رب به بگیر بخور
من امروز برام معجزه کرد
من از اول بارداریم صبح و شب قبل غذا پنتوپرازول میخورم،الانم تقریبا دو ماهه علاوه براین،فاموتیدین هم میخورم،اگر نخورم که کلا اسید مری و معدمو میسوزونه،البته که با تجویز دکترم میخورم
ولا من مدام در حال خوردن یخمکم
منم همين شرايطو داشتم تا گلوم سوخته بود ب دكتر گفتم پنتوپرازول دادش يبار خوردم در حال حاظر بهترم شمام ب دكترت بگو واقعا دركت ميكنم بشدت اذيت كنندس
من دکترم قرص ناشتا ازونیوم داد مثل پنتاپرازوله الان چندماهه رااااااااااحت شدم
من سوزش معده ام به قدری زیاد هست که گلو درد گرفتم قرص هم میخورم اثر نداره
من دیشب همینجوری بودم افتضاح شده بود معده ام بسکویت موزی خوردم بهتر شدم امتحانش کن خیلی خوبه بسکویت موزی
بالش زیر سرتو دوتا کن سرت بالاتر باشه خیلی کمک میکنه چون منم همینطوریم
وای عزیزم منم اینجوریم دیشب تا خود صبح نتونستم بخوابم
عرق نعنا میگن خوب نیست ولی میگن حرکت شاخ گاو عالیه
منم همینطور بودم دکتر پنتوپرازول ۲۰داد صبحا یکی میخورم خوبه دیگه معدم اذیت نمیکنه
صبحا ناشتا پنتوپرازول بگیربخور...
فاموتیدین تاچندروز بخور هر۱۲ساعت
کلاچیزای اسیدی فعلانخور مثلااکثرمیوه هااذیتت میکنه بخصوص هندوانه وپرتغال وکیوی
غذاهم سعی کن چندروز بیشترکبابی اینابخوری غذای شل وابکی بدترت میکنه
واینکه بیرون روی هم مهمه شکمت بایدکارکنه ..بعدغذاهم درازنکش همراه باغذاتم آب ودوغ وترشی ایناهیچی نخور...
منم وضعیتم خیلی بدبود بارعایت اینا خیلی بهترشدم
توبارداری معده حساس ترمیشه
من داغون شدم تا صبح بیدار بودم رفتم بهداشت اخر هم هیچی!نداد گفت برو پیش!دکتر تجویز کنه🫠
من دقیقا سه شبه این وضعمه، چند روز بهتر شده بودم باز همون آش و همون کاسه، قشنگ انگار اسید ریختن تو مریم، ببین ادی ژل بخور، کمی موثره
من به متخصصم گفتم قرص نوشت برام
یه قلپ عرق نعنا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.