۵ پاسخ

تب سنج بزن خب

تب سنج

تب سنج ندادی مگه؟ یه تب سنج بخربالای ۳۷ونیم نشون دادتبه بایداستامینفن بدی

شما اصلا شیرخشک نمیدی

هفته‌ی قبل که واکسن دخترمو زدم هر ۱۰ دقیقه الی نیم ساعت یک بار تبشو چک میکردم .
بهداشت هم گفت هر ۴ ساعت یبار دوبرابر وزنش قطره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان ستایش و نیایش مامان ستایش و نیایش ۱۶ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی