۳ پاسخ

تو سن دختر شما تب خطرناکه و باید حتما ببری دکتر سر خود کاری نکن

کهنه خیس کن بزار رو بدن صورتش استامینوفن بده

یکمی تب داره اگ 38 باشه ینی تب

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙 مامان ایهان💙 ۱۶ ماهگی