۱۰ پاسخ

تب نداره اما حواستون باشه اگر واکسن زدین استامینوفن بدین بهش حتما

قیمت تب سنج چنده؟

عزیز از من ۳۷ و نیم میشه بعد فک میکنم تازه تب کرده 🤣

نه بالای ۳۷.۵ تبه

اوکیه ۳۷.۵به بالا تبه

ن نداره

بهونه میگیره ؟

دكتر بهم گفت37.3 شروع تبه.

ن عزیزم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی