تب بچه چقدر نرماله از زیر بغل؟

۸ پاسخ

بهداشت گفت ۳۷/۵ نرماله

با دما سنج زیر بغلی میگیری نیم درجه اضافه کن
تا ۳۷ و نیم تب نیست

زیر ۳۷نیم

باید ۳دقیقه هوا بخوره بعد بگیری

۳۶و۳۷

۳۷ نرماله

واکسن زده؟🥲

۳۶تا،۳۷نیم دمای طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی