بچه ها تب زیر بغل نوزاد تا چند طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

ببخشید منم تازه داشتم گزاشتم ۳۶ و ۵ بود ...
یعنی امکان خطا نداره ‌؟؟

من تازه گذاشتم ۳۶ و۶ بود از ۳۷ ونیم به بالا تبه

بالای ۳۷ونیم نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی