۱ پاسخ

۳۷.۲ شروع تب هستش استامینوفن رو سروقت بده اگ تب کرد لباسشو‌کم کن پوشکشم باز کن خنک‌بشه یکمم دست و صورتشو‌بشور خوب‌میشه پسر من بیشترین درجه ۳۸ بود که اینکارو‌کردم‌زودی‌اومد‌پایین

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی