مامانا تو بارداری اسید فولیک تا ماه آخر میخوریم؟

۵ پاسخ

من بخاطر کم خونیم باید بعدش هم بخورم الان که جای خود داره

دکتر من گفت16هفته قطعش کنم

بستگی داره عزیزم من دوهفتس دوباره دکترم برام نوشته میخورم بخاطر کم بودن هموگلوبینم

من تا ۱۸ هفته خوردم دیگه دکتر قطع کرد

نه عزیزم از ۱۸ هفته باید فولیک قطع شه اهن بخوری

سوال های مرتبط