۵ پاسخ

نميپرسن اصلا من الان ٣ تا دكتر دارم

در هر صورت میفهمه یه دکتری رفتی قبلا دیگه .
راستشو بگو . مثلا بگو از برخوردش خوشم نیومد . یا بگو تا الان دکتر ثابت نداشتم . هر بار یکی واسم ازمایش نوشته

کدوم دکتر بودی عزیزم ؟ کدوم میخوای بری

کاری نداره برای فشار و تیروییدک کلا میفرستن متخصص داخلی
فقط حاملگی زنان بررسی میکنه

بلاخره باید بگی عزیزم مشکلی نداره ک

سوال های مرتبط

مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری