نميپرسن اصلا من الان ٣ تا دكتر دارم
در هر صورت میفهمه یه دکتری رفتی قبلا دیگه .
راستشو بگو . مثلا بگو از برخوردش خوشم نیومد . یا بگو تا الان دکتر ثابت نداشتم . هر بار یکی واسم ازمایش نوشته
کدوم دکتر بودی عزیزم ؟ کدوم میخوای بری
کاری نداره برای فشار و تیروییدک کلا میفرستن متخصص داخلی
فقط حاملگی زنان بررسی میکنه
بلاخره باید بگی عزیزم مشکلی نداره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.