من از اول بارداری دارم متفورمین میخورم وزن بچمم نرماله 33هفته و4روز 2300بود
کمه وزنش چون متمورفین رو وزن بچه اثر داره دکترم قطع کرد گفت دوباره آزمایش بده زیاد بود انسولین بدم ولی خداروشکر قندم اومده پایین با رعایت
۱۴ روزه فعلا رژیم گرفتم خودم وزن کم کردم دکترم دعوام کرد شنبه میرم ازمایش قند ببینم چجوریه کم شده یانه اگه باز قند داشته باشم میرم دکتر غدد
یه هفته پیش رفتم سونو صدکش ۵۰ بود خداروشکر
اخرین سونو توب و نرمال لود الان نمیدونم
من هنوز نرفتم سونوگرافی دکتر گفت تا میتونی پروتئین بخور من قرص میخورم
پیش دیابت بودم با رژیم اصلاح شد،
۲۸ هفته و ۲ روز رفتم سونو رشد صدک ۵۰ بود خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.