اره من از یک سالگی شروع کردم
عزیزم فقط پاستوریزه بدی خیلی بهتره.باور کنخاصیتش بیشتره خیالتمراحت تره
فقط نصف شیر نصف اب بده همش شیر نده پرچرب میشه واسه رودهاش مشکل ایجاد میشه
من باشم شیر غیر پاستوریزه نمیدم میترسم
آره من به پسرم میدم از دکترش هم پرسیدم گف مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.