۴ پاسخ

من میدم هم وزن دهی خوبی داره هم کلسیم بالا سالمم هست

اره من بیست دقیقه میجوشونم میدم با تیکه نبات

منکه میدم از 10ماهگی دادمش

نه تا دوسالگی فقط پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱ سالگی