۱۳ پاسخ

کولیک داره ولع مکیدن داره همون ۶۰ کافیه

اینجا همه میگن نده ولی دوتا دکتر من رفتم دعوام کردن کفتن باید بدی تا سیر بشه مگه همه ادما یه قدر غذا میخورن بعدم همه جیزو میگن رفلاکس دکتر گفت دوماه صبر میکنیم اکه نشانه هاش دیدیم میگیم رفلاکسه نمیدونم جرا همه اینجا پزشکن

دکتر بمن گفت بده منم میدم الان یهو ۴۵تا میخوره سیره یهو ٩٠تت میخوره

پستونک سعی کن بگیره وقتی بی قراره بدی این مقدار شیر خیلی زیاده برای سن بچه هی بخوای بیشتر هم بدی ، گرسنه نیست فقط ولع مکیدن داره فکر میکنه با شیر خوردن بهتر میشه کلی بدتر میشه در واقع

من به بچه ام بعضی وقتا ۹۰ تا میدم بده بهش گناه داره

از صدای گریه بچه خیلی راحت می تونید متوجه بشید الان باز گشنشه یا ولع مکیدن داره، گریه گشنگی توش حرف *ن* داره، میگه اونگهههه… اگه اینجوری گریه کرد و پستونک نخورد پس یعنی گشنشه.ولی اگه هی غر میزنه یعنی ولع مکیدن داره بهش پستونک بده .

۹۰ تا تو سن بچت زیاده.واسه اینکه بدونی هر ۲ ساعت چقدر به بچت شیر بدی وزنشو ضربدر ۱۵۰ کن بعدش تقسیم بر ۳۰ ، جوابش یعنی میزان پیمونه است.الان بچه من باید هر ۲ ساعت ۶۰ تا بخوره. بچه شما هر ۲ ساعت ۳۰ یا ۴۰ تا. تعداد بیشتر حجم کمتر، اگه دیدی باز می خواد پستونک بده

نینی های منم همینطورن
اینجور مواقع میگن پستونک باید بدی ک‌بچه های منم نمیگیرن
بهش شیر بده تا سیر بشه بعد اروغش بگیر حتما

بچه بخواد باید بدی حتی شده کم
فقط یادت باشه باد گلوش بگیری
منم ۶۰ میدادم میخواست با فاصله نیم تا یه ساعت معمولا ۲۰،۳۰ تا دیگه میدادم تا الانم همینطوره
فقط خوابید هم یکم سطح سرش بالاتر از بدنش باشه

ی بار پستونک بهش بده اینجور بچه ها ولع مکیدن دارن دختر منم همینطوره من فقط شیر خودمو میدم

ن نده بچه دلش درد میکنه با میک زدن اروم میشه برای همون فکر می‌کنیم گشنشونه

سوال منم همينه، واقعا پروژه شير دادن آدم پير ميكنه🥺كاش ميبهميديم دقيق بايد چقدر شير بديم كه جوجوهامون گرسنه نمونن يا پرخوري نكنن

اره عزیزم وقتی انقد میخادو گشنشه بده گناه داره بعدش حتما اروغشو بگیر یکمم شیب دار بخوابون دیگ رفلاکسم اذیتش نمیکنه

سوال های مرتبط