خانما وزن بچه تو ۲۳ هفته و ۴ روز ۶۱۷ گرم خوبه یا کمه؟

۶ پاسخ

اره خوبه

خوبه عزیزم تو محدوده نرماله منم ۲۴ هفته و ۲ روز ۷۰۰ بود

من ۲۵ هفته ی کامل ۸۶۰ بود

خوبه نرماله

فکر‌کنم کم باشه من الان ۱۸ هفته رفتم سونو انومالی دوقلو هم بودن یک قل ۲۲۷گرم بود یکی ۲۱۱ گرم

خوبه برا من ۵۸۰بود

سوال های مرتبط

مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری